Archiv štítku: stravování

Energetické kuličky

Útlá knížka nabitá energií, tak by se ve stručnosti dala charakterizovat publikace Energetické kuličky s podtitulem Vysokoproteinové recepty pro lepší vitalitu a zdraví. Celá je, jak jinak, o energetických kuličkách. Pro ty, kteří se s nimi ještě nesetkali. Jedná se o směs několika, nejlépe zdravých potravin a přísad vytvarovaných do malých, přibližně 4cm velkých kuliček. Mohou být syrové i tepelně upravené. Pokud potřebujete přibrat na váze nebo rychle doplnit energii jsou pro vás mimořádně vhodné. Třeba k svačině či jen tak mezi jídly jako chuťovka.
Pokračování textu Energetické kuličky

Udržet si váhu nemusí být snadné

Dosáhli jste vysněné hmotnosti a teď přemýšlíte, co udělat pro její udržení? Samotné přibrání je jenom polovina úspěchu. Mnoho lidí tvrdí, že je mnohem těžší si stabilní váhu udržet než se k ní dopracovat. Jestliže jste totiž museli změnit svůj životní styl, snadno propadnete starým návykům. Klíčem k úspěchu je přijmout tolik energii, aby tělo dokázalo všechnu vydat.
Pokračování textu Udržet si váhu nemusí být snadné

Zvyšte svůj denní energetický příjem

Zvýšení hmotnosti bývá mnohdy stejně obtížné, jako její snížení. Rychlé přibírání způsobené konzumací nezdravých pokrmů z fastfoodů není řešením. Pokud chcete přibrat, je potřeba na to jít systematicky. Většina zásad je v podstatě stejná, jako v případě hubnutí. Především je třeba trpělivosti a naučit se spočítat si denní energetický příjem. Jedině tak budete mít možnost svou váhu posunout směrem nahoru.
Pokračování textu Zvyšte svůj denní energetický příjem

Večerní chutě – zdravě a bez výčitek

Večerní chutě na něco „dobrého“ máme čas od času všichni. Zahřešit občas může každý, obzvlášť pokud chcete přibrat, nemusíte se obávat. Na druhou stranu večerní mlsání by nemělo být pravidlem. Organismus není připravený zpracovávat v noci těžké a špatně stravitelné pokrmy. Dáme vám pár tipů, jak mlsat zdravě s ohledem na to, že potřebujete přibrat.
Pokračování textu Večerní chutě – zdravě a bez výčitek

Večeře

O tom, jak je důležitá snídaně a oběd, jsme již psali. Nyní se zaměříme na třetí hlavní jídlo dne, kterým je večeře. Možná budete překvapeni, ale večeře by měla být stejně rozmanitá a energeticky hodnotná, jako snídaně. Jak by toto večerní jídlo mělo přesně vypadat, na jaké potraviny se zaměřit, a kterým se naopak vyhnout? To vše se dozvíte v následujícím článku.
Pokračování textu Večeře

Potřebujete nabrat? Bez oběda to nepůjde

Oběd patří mezi hlavní jídla hned vedle snídaně a večeře. Rozhodně bychom jej neměli vynechávat. Z čeho by se měl skládat a jakým pokrmům se raději vyhýbat? Pokud chcete přibrat, dbejte na to, aby byl dostatečně vydatný a především výživově hodnotný. Neodbývejte se a udělejte si na jídlo čas. Poradíme vám, jak by mělo hlavní jídlo uprostřed dne vypadat.
Pokračování textu Potřebujete nabrat? Bez oběda to nepůjde

Na svačiny bychom neměli zapomínat

Chcete přibrat, ale zdravým způsobem? V takovém případě byste rozhodně neměli zapomínat na svačiny, které bývají často poněkud opomíjeny. Nepatří sice mezi hlavní jídla, jako je snídaně, oběd a večeře, ale svůj význam mají. Proč jsou svačiny tak důležité, v jakém množství bychom je měli zařadit do jídelníčku a na jaké potraviny se zaměřit? Poradíme vám v následujícím článku.
Pokračování textu Na svačiny bychom neměli zapomínat

Snídaně pomůže přibrat

Snídani lze označit za nejdůležitější jídlo z celého dne. O tomto tématu už bylo napsáno mnohé, přesto to stále někteří lidé nedodržují. Vynechání snídaně patří mezi velmi špatné návyky, které mohou vést k dalším zdravotním obtížím. Proč tomu tak je, si vysvětlíme v následujícím článku.
Pokračování textu Snídaně pomůže přibrat

Jak správně jíst během dne

Pro lidi, kteří se snaží přibrat, platí v určitém měřítku stejná pravidla, jako pro ty, kteří chtějí zhubnout. Při hubnutí se často setkáváme s radou „nejez“, u přibírání zase naopak „jez často“. Ani jedno však nevede k vytouženému výsledku, nehledě na zdravotní důsledky. Jednou z důležitých zásad je naučit se rozvrhnout si jídlo během dne. Přibrat na váze je někdy těžší, než zhubnout, ale jde to.
Pokračování textu Jak správně jíst během dne